+40.741.221379
info@dura-autoservice.ro

V-ati gandit mereu ce se intampla in spatele usilor inchise dupa ce ati lasat autovehiculul pe mana cuiva?

Nu este important numai rezultatul final, ci si modul in care s-a ajuns la acel rezultat.

Pentru ca nu toata lumea stie ce se intampla si mai ales de ce se procedeaza astfel in cazul unei reparatii, va vom prezenta in cele ce urmeaza care sunt etapele unei reparatii.

10 pasi care incep cu intrarea autovehicului dumneavoastra in service-ul nostru, dar nu se termina cu plecarea lui:

Pasul 1: identificarea zonelor care necesita reparatie sau a ansamblelor care nu functioneaza corespunzator.

Vrei detalii? Nu suntem zgarciti cu ele!

*Aceste zone si/sau ansamble vor fi semnalate de utilizator sau in cazul autovehiculelor care vor fi reparate prin asigurare de catre agentul constatator. Specialistii nostri analizeaza autovehiculul si, daca este cazul, semnaleaza alte zone cu probleme pe care utilizatorul sau agentul nu le-au observat. De aceea, in cazul autovehiculelor reparate prin asigurare se va efectua o constatere suplimentara in care se vor specifica eventualele probleme neidentificate initial.

Pasul 2: efectuarea unui deviz estimativ de calcul care va fi prezentat proprietarului.

Vrei detalii? Nu suntem zgarciti cu ele!

*In deviz vor aparea toate operatiunile care vor fi efectuate pe autovehicul, materialele care vor fi utilizate cat si costul reparatiei.

Pasul 3: spalarea autovehiculului.

* Clientii nostri sunt rugati ca in momentul in care vin cu autovehiculul la noi, acesta sa fie spalat. Astfel, s-ar putea sari peste acest pas.

Pasul 4: remedierea defectelor prin metode specifice.

Vrei detalii? Nu suntem zgarciti cu ele!

*Indoiturile usoare vor fi indreptate cu ajutorul ustensilelor de tinichigerie specifice, iar apoi polizate pana la luciu metalic. Daca elementul de reparat este prea indoit, ruginit sau din diferite motive nu va putea fi reparat, acesta se inlocuieste. Elementul vechi va fi indepartat, iar suprafata pregatita pentru a putea fi sudat elementul nou.

1 Photo1121 SAMSUNG 10

Photo1125

 

 

 

 

 

Dupa indreptare sau inlocuire se vor aplica straturi sucesive de chit care va fi slefuit astfel incat in acel loc sa nu mai existe denivelari, iar pe partea care nu se vede vor fi aplicate mai multe straturi de izolatie pentru a proteja elementul de rugina.

2 Digital Camera 20 19

Photo1320

 

 

 

 

Pentru a indeparta eventualele urme regulate ramase din slefuirea chitului se vor aplica cateva straturi de chit de pistol. Dupa slefuirea acestuia cu un smirghel de granulatie foarte mica se va aplica spritchit-ul care va fi slefuit cu smirghel hidro de granulatia foarte mica (smirghel special care se foloseste cu apa ).

Digital Camera 1 39 Photo1243

Photo1328

 

 

 

 

 

Pe urma, autovehiculul va fi echipat pentru vopsire. Adica vor fi inlaturate elementele care incurca procesul si vor fi acoperite toate zonele unde nu vrem sa ajunga vopsea cum ar fi parbriz, roti, geamuri etc. Va fi degresat si sters cu carpa antistatica, iar apoi in cabina pentru vopsit va fi aplicata vopseaua si lacul in mai multe straturi.

SAMSUNG Photo1250 9 53

59

 

 

 

 

 

Dupa incheierea vopsirii, autovehiculul va ramane in cuptor pe program de coacere pentru ca vopseaua si lacul sa se usuce in aproximativ 30-40 minute la o temperatura de 60 grade Celsius. ( acest timp si temperatura poate varia in functie de specificatiile producatorului lacului si vopselei aplicate).

Dupa incheierea coacerii se vor descoperi zonele care au fost protejate ( parbriz, jante etc ) si vor fi montate inapoi elementele inlaturate inaintea vopsirii cum ar fi chederele, manerele de usi etc. Totodata, vor fi montate elementele vopsite separat ca bari, oglinzi etc.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA 7 Digital Camera

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

 

 

 

 

Pasul 5: verificarea rezultatului final de catre coordonatorul service-ului.

Pasul 6
: contactarea proprietarului pentru stabilirea momentului in care poate veni sa ridice autovehicul.

Pasul 7: evaluarea lucrarii de catre client in prezenta unui reprezentant al service-ului si discutarea unor eventuale nemultumiri.

Pasul 8: indeplinirea unor ultime formalitati legale intre client si reprezentantul service-ului, iar clientul isi ridica autovehiculul.

Pasul 9: clientul isi manifesta impresiile fata de colaborarea cu Dura Autoservice. Clientul multumit este liber sa ne recomande

Pasul 10: Dura Autoservice analizeaza sugestiile primite si-si gandeste strategia de viitor cu privire la relatia cu clientii sai.

Pentru ca standardele noastre se construiesc pe asteptarile tale!

Nota: Prezentarea de mai sus este o prezentare generala a procesului de reparatie, unii pasi pot fi sariti daca acestia nu sunt necesari sau pot aparea operatiuni suplimentare (ca montare parbriz sau inlocuit elemente mecanice).

Toti clientii nostri au acces la informatii legate de modul in care se executa o lucrare si daca este nevoie vor primi explicatii pentru a sustine solutia tehnica aleasa.